Home / Callcenter / Callcenter Almere / BSG Contact / Spraakherkenning technologie

Spraakherkenning technologie

Uw conversie verhogen door echt inzichtelijk hebben wat uw klant zegt?

Binnen onze dienstverlening beschikt BSG Contact over de mogelijkheid om geavanceerde spraakherkenning technologie in te zetten. Dit doen wij zowel voor outbound als inbound. Door het inzetten van deze spraakherkenning kunnen uit grote data (bel)bestanden op basis van hele specifieke wensen inzichtelijk maken wat er in een gesprek relevant is. U vergaard market intelligence, uw compliance beleid wordt effectiever en uw propositie kunt u aanpassen naar aanleiding van de feedback van uw klanten.



Spraakherkenning technologie

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerde diensten in de regio

Digital marketing Digital marketing
BSG Contact gelooft sterk in het inzetten van verschillende methodieken om tot het beste resultaat te komen. Door het inzetten van direct mails, website leads en bijvoorbeeld nieuwsbrieven in huisstij...

Data verrijking Data verrijking
BSG Contact beschikt over de mogelijkheid om uw doelgroep te analyseren en aan te bieden in een databestand dat op maat is gemaakt voor uw acquisitie. Wanneer uw organisatie niet beschikt over grote b...

Telesales B2C Telesales B2C
BSG Contact zet Telesales Agents in op campagnes om omzet te genereren voor het B2C kanaal van haar relaties. Onze Agents maken integraal onderdeel uit van uw sales apparaat en worden specifiek gesele...

Telesales B2B Telesales B2B
BSG Contact zet Telesales Agents in op campagnes om omzet te genereren voor het B2B kanaal van haar relaties. Onze Agents maken integraal onderdeel uit van uw sales apparaat en hebben veel ervaring me...




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap