Home / Ict automatisering Blog / Al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider: 4 voordelen

Al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider: 4 voordelen

Al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider: 4 voordelen

Als ondernemer heb je behoefte aan goede dienstverlening op het gebied van ICT en telefonie. Niet alleen om jouw bedrijfsprocessen te ondersteunen, maar ook in jouw dienstverlening naar je klanten toe. Deze diensten kun je bij verschillende providers in kopen, maar er zitten veel voordelen aan het combineren van al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider. We bespreken vier van die voordelen.

Al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider: 4 voordelen

Minder administratieve rompslomp

Als ondernemer is het prettig om je administratie zo eenvoudig mogelijk te houden. Dat bespaart tijd, en tijd is geld. Zeker als je personeel of een externe boekhouder inhuurt om dit voor je te doen. Het is niet praktisch om voor al je telefonie en ICT-diensten een aparte factuur te krijgen. Met een wholesale service provider die je alle diensten kan bieden die je nodig hebt op dit gebied op één factuur, maak je je financiële administratie een stukje eenvoudiger.

Eén klantenservice voor alle diensten

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je te maken krijgt met storingen of andere problemen met betrekking tot ICT en telefonie. Het is handig om dan terecht te kunnen bij een klantenservice die weet hoe de hele infrastructuur op deze gebieden in elkaar zit bij jouw bedrijf. Dat vergroot de kans dat het probleem snel opgelost wordt. Dat is natuurlijk ook van belang voor de continuïteit van jouw eigen dienstverlening richting jouw eigen klanten.

Eén einddatum voor alle diensten

Niets blijft constant hetzelfde, ook de behoeftes van jouw bedrijf niet. Wil je zaken anders gaan doen, dan is het prettig als je dat voor alle facetten van je infrastructuur op het gebied van ICT en telefonie in één keer kunt doen in plaats van te maken hebben met verschillende contracten die verschillende einddate hebben. Als je alle diensten wholesale inkoopt bij één provider, heb je de vrijheid om het afnemen van alle dienstverlening in één keer op te zeggen of om te gooien.

Allen inrichten op eigen behoefte

Allen inrichten op eigen behoefte

Het inkopen van al je telefonie- en ICT-diensten bij dezelfde leverancier bied je meer ruimte om deze infrastructuur te richten naar eigen behoefte. Je kunt al je behoeftes namelijk bij één provider neerleggen. Die kan de gewenste infrastructuur voor je realiseren zonder dat er geschakeld hoeft te worden tussen verschillende dienstverleners wiens diensten misschien niet eens op elkaar aansluiten.

Het wholesale inkopen van ICT-diensten en telefoniediensten brengt dus verschillende interessante voordelen met zich mee. Heb je behoefte aan soepele en overzichtelijke dienstverlening, dan is dit absoluut het overwegen waard.





Al je ICT- en telefoondiensten bij dezelfde provider: 4 voordelen

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

27-12-2019 - Voldoet jouw ICT aan de eisen van de AVG?
Op 25 mei 2018 trad de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking en sinds 2018 wordt de AVG door de Europese Unie gehandhaaft.  De AVG, die in het Engels bekend staat als de Gener
Lees meer

02-01-2018 - Cisco onderhoud en support bespaar tot wel 50%
  Een alternatief voor Cisco smartnet Via onze cloud based services portal bieden wij u een alternatief voor Vendor support. U kunt tot wel 50% besparen op uw huidige kosten. Ons netwerk van ru
Lees meer




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap