Home / Organisatie structuur / Organisatie structuur Groesbeek / De werkende strategie / Organisatie- en managementadvies

Organisatie- en managementadvies

Organisatie- en managementadvies

Missie- en visiebepaling, klantorientatie vaststellen, organisatiediagnose en impactanalyses, strategische keuzen, veranderingsaanpak, procesanalyse, betrekken klanten, projectmanagement, beschrijven nieuw beleid, impact Het nieuwe werken.





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerde diensten in de regio

Presentatie en debatleiding Presentatie en debatleiding
Betrekken van klanten en stakeholders, stakeholderanalyse, interviews, enquetes, klantenscan, panels, klant- en stakeholderpresentaties, dagvoorzitterschap, debatleiding, adviseren op identiteit en im...

Coaching en training Coaching en training
Coaching naar teams, samenwerking in projectteams, sturen op gedragsverandering, ontwikkelen leiderschapskwaliteiten, bewustwording bij een cultuuromslag, coaching als teambuildingsactiviteit en perso...

Interimmanagement Interimmanagement
Kwartiermaker, reorganiseren, procesverbetering, aansturen dagelijkse werkzaamheden, coachend leiderschap....

Workshop Kernkwaliteiten Workshop Kernkwaliteiten
Kernkwaliteiten laten zich ontdekken door het herkennen van eigen valkuilen en uitdagingen, maar ook door de reacties op het gedrag van anderen. Door deze ontdekkingen kunt u makkelijker de verantwoor...




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap