Home / Zakelijke dienstverlening / Zakelijke dienstverlening Maastricht / Maastricht Convention Bureau / NBTC Holland Marketing brengt bestuurders van (inter)nationale associaties (verenigingen) naar Maastricht & regio

NBTC Holland Marketing brengt bestuurders van (inter)nationale associaties (verenigingen) naar Maastricht & regio

Samen met het Maastricht Convention Bureau ontvangt het NBTC Holland Marketing vandaag en morgen, tijdens het exclusieve Holland Associatie Symposium, 33 zorgvuldig geselecteerde Nederlandse, Europese en internationale bestuurders in Maastricht & regio om hen deze streek als bestemming voor congressen te tonen.

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Het Holland Associatie Symposium (HAS) is een uitstekende manier om Nederland onder de aandacht te brengen van (inter)nationale associaties, die regelmatig grote congressen organiseren. Dit jaar is de vierde keer dat het HAS wordt georganiseerd. Eerdere edities vonden plaats in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Deelnemers aan het HAS zijn bestuurders van (inter)nationale associaties die op korte of lange termijn in staat zijn om een internationaal congres in Nederland te organiseren. Door het aanbieden van een mooi programma, hoopt het Maastricht Convention Bureau natuurlijk dat veel van deze op stapel staande congressen in Maastricht & regio gaan plaatsvinden.

Een internationaal congres heeft namelijk niet alleen een economische impact aan bestedingswaarde voor de economie, een (wetenschappelijk) congres draagt bij aan de beeldvorming van Maastricht & omgeving als kennisregio en aan de kenniseconomie van deze stad.

Voor de bestuurders is deelname aan het HAS interessant vanwege de interessante onderwerpen, unieke locaties en netwerkmogelijkheden die tijdens de twee dagen geboden worden. Zo worden ze door internationale sprekers bijgepraat op het gebied van trends, ontwikkelingen, kansen en bedreigingen voor associaties en wordt er aandacht besteedt aan de kansen die sociale media bieden voor associaties en congressen. Daarnaast maken ze kennis met diverse vertegenwoordigers uit de Nederlandse congresbranche om met hen de mogelijkheden voor hun specifieke congreswensen en ?mogelijkheden te bespreken. Ook ontmoeten ze andere bestuurders van een geselecteerde groep Europese en internationale associaties tijdens het exclusieve symposium. Zo ontmoeten Nederlandse bestuurders hun internationale equivalent en kunnen ze waardevolle informatie met elkaar uitwisselen.





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

0 van 5 sterren gebaseerd op 0 reviews

Gerelateerd nieuws in de regio

10-04-2014 - NA NUCLEAIRE TOP OPNIEUW INVASIE IN DEN HAAG EN DE REST VAN
‘Nu de rust in Den Haag enigszins is wedergekeerd, wordt het de hoogste tijd voor een Maastricht invasie,’ moeten ze bij het Maastricht Convention Bureau hebben gedacht. De jaarlijkse Maastrichtse

25-03-2014 - Huldiging regionale congresambassadeurs
Afgelopen zaterdag vond wederom een bijeenkomst plaats van de Maastrichtse congresambassadeursclub Amici ad Mosam (Vrienden aan de Maas) tijdens The European Fine Art Fair (TEFAF). 50 aanwezigen, waar

25-02-2014 - Jacobs Touringcars nieuwe partner Maastricht Convention Bure
Onlangs is Jacobs Touringcars toegetreden tot de stichting Maastricht Convention Bureau, die nu 46 partners kent. Het Maastricht Convention Bureau is een stichting die Maastricht & regio in bin

12-11-2013 - Burgemeester Onno Hoes opent Stainless Steel Wereldcongres &
Vanochtend om 9.00 uur heeft burgemeester Onno Hoes de internationale beurs Stainless Steel World in Maastricht geopend. Sinds 1990 is er een aantal succesvolle events over heel de wereld georganiseer




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap