Home / Organisatie structuur / Organisatie structuur Groesbeek / De werkende strategie / Definieren opgave voor klantgerichtheid

Definieren opgave voor klantgerichtheid

Onderzoek naar klantgerichtheid en formuleren verbeteropgave

Onderzoek naar de mate van klantgerichtheid en plan van aanpak. We hebben dit onderzoek uitgevoerd bij Oosterpoort. Dit leidde tot organisatiewijzigingen t.b.v. de klant en ook voor de organisatie; efficiencyvoordeel in basisprocessen en communicatie.



Definieren opgave voor klantgerichtheid

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerde portfolio in de regio

Opstellen strategisch plan 2012 - 2015 Opstellen strategisch plan 2012 - 2015
Voor een assutrantiekantoor is het strategisch plan gemaakt voor de periode 2012 - 2015. Na een grondige in- en externe analyse zijn klant- en omzetdoelstellingen geformuleerd. Maar ook de doorvertali...

Ontwikkelen duurzaamheidsbeleid Ontwikkelen duurzaamheidsbeleid
We ontwikkelden een innovatief proces voor het isoleren van woningen. Op basis van vrijwillige deelname van huurders met uitgebreide communicatie. Hoge deelname...succesvol!...

Kwaliteitszorg Kwaliteitszorg
Voor drie vestigingen van Wonen Noord Limburg realiseerden we ISO certificeringen. Ook begeleiden we het behalen van het KWH label voor de vestigingen; adviserend, coördinerend en realiserend. ...

Woonzorgarrangementen Woonzorgarrangementen
We realiseerden woonzorgarrangementen voor bewoners met diverse zorgpartijen in de gemeente Groesbeek, Heumen en Ubbergen. ...




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap