Deveco Communicatie Callcenter Deurningen
Deveco Communicatie
Vliegveldstraat 197561AN Deurningen
Gemeente: Dinkelland, Overijssel
Branche: Callcenter
Zijn dit uw gegevens? Wilt u ze kosteloos zelf beheren? Klik dan hier.
Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van deveco communicatie uit Deurningen helpen u graag met call center en of telesales vragen.
Deveco Communicatie: Wat is telemarketing?
Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Deurningen. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Deurningen. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst.
Inbound of outbound
Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. Deveco Communicatie uit Deurningen kan u verder adviseren bel op 074-2775799 of email naar .
Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop.
Wij van Deveco Communicatie uit Deurningen helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 074-2775799 of email
Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van deveco communicatie uit Deurningen helpen u graag met call center en of telesales vragen.
Aanbevelingen
Hilde
Ben er fantastisch geholpen. Heel betrokken mensen.
Geplaatst op: 30-07-2018 20:31
van den Hof
Deskundig, nemen tijd voor je, goed te bereiken.
Geplaatst op: 23-07-2018 06:08
Ook voor u gevonden
Titel: De toekomst van bedrijfswagens: Elektrificatie of finAls eigenaar van een lekdetectiebedrijf weet ik als geen ander hoe belangrijk het is om mobiel te zijn. Mijn diesel bestelwagen is mijn trouwe metgezel geweest tijdens vele ritten door steden op zoek ...
Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?
Deveco CommunicatieVliegveldstraat 19
7561AN Deurningen
Het Effectenhuys B.V.
Lodderholt 3
7731GK Ommen
Randstad Inhouse Services
Nipkowstraat 1
8013RJ Zwolle
Flextel B.V.
Baangracht 6
8061HZ Hasselt
Nl Trading
Pelmolen 6
7587SG De Lutte
Redial Nederland
Marktstraat 12
7607HD Almelo
De Pensioenplanner - Callcenter
Stromarkt 17
7411PK Deventer
Grefte Telemarketing
Annastraat 62
7543TP Enschede
Yuna Quality Contact Center
Snelliusstraat 27
7533XV Enschede
Call Select B.V.
Chroomsteden 25
7547TL Enschede
Kelly Services
Korte Hengelosestraat 10
7511JB Enschede
Schiphorst / H.h.a.
Speenkruid 9
7483CK Haaksbergen
Telecount BV
Haverstraat 16
7573GK Oldenzaal
HCN, Hét Callcenter Netwerk, Enschede BV
Beltstraat 43/F
7512AC Enschede
Xtrasource BV
Korte Hengelosestraat 24
7511JC Enschede
French at office
Dellenbeekstraat 16
7574XR Oldenzaal
Call-Office
Geleen 44
8032GB Zwolle
Udai-Wa-Re
Sibculobrink 24
7544AB Enschede
Kernwoorden
Deveco, CommunicatieContactgegevens van Callcenter bedrijf Deveco Communicatie uit Deurningen, Overijssel. Bel 074-2775799. Neem contact op en Deveco Communicatie uit Deurningen helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter