Home / Callcenter / Callcenter Heerlen / *CC B.V.

*CC B.V. Callcenter Heerlen


*CC B.V.

Nieuw-Eyckholt 208
6419DJ Heerlen

Gemeente: Heerlen, Limburg

Telefoon:0455... Telefoonnummer tonen506800 Heeft u dit bedrijf kunnen bereiken? Ja Nee

Branche: Callcenter

Zijn dit uw gegevens? Wilt u ze kosteloos zelf beheren? Klik dan hier.

Heeft u een vraag over: telesales of zoekt u hulp met: call center. Wij van *cc b.v. uit Heerlen helpen u graag met telesales en of call center vragen.



*CC B.V.: Wat is telemarketing?

Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Heerlen. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Heerlen. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst. 

Inbound of outbound

Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. *CC B.V. uit Heerlen kan u verder adviseren bel op 0455506800 of email naar .

Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop. 

Wij van *CC B.V. uit Heerlen helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0455506800 of email


Heeft u een vraag over: telesales of zoekt u hulp met: call center. Wij van *cc b.v. uit Heerlen helpen u graag met telesales en of call center vragen.


Aanbevelingen

Naam:
Email:
Bericht:

5 van 5 sterren
Super fijn bedrijf nemen echt de tijd voor je, en geven super goede tips en adviezen.
Geplaatst op: 29-08-2018 02:53

3 van 5 sterren
Heel kundig bedrijf. Altijd mogelijk om langs te komen. Zeer betrokken.
Geplaatst op: 24-08-2018 09:31

3 van 5 sterren
Super geholpen.!! Beste callcenter in Heerlen
Geplaatst op: 07-08-2018 12:18

4 van 5 sterren
Zeer behulpzaam en klantgericht. Gewoon een goeie callcenter
Geplaatst op: 20-04-2018 13:35

5 van 5 sterren
Geweldig. Beste callcenter in Heerlen
Geplaatst op: 12-02-2018 19:16

4 van 5 sterren gebaseerd op 5 reviews

Ook voor u gevonden

Letselschade Advocaat
Heeft u letselschade en zoekt u naar een letselschade advocaat in Heerlen. Wenst u een vergoeding te claimen? Letseldirect staat kosteloos tot uw beschikking en voorziet u van juridische hulp. Leg u...

Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?

Comtree Cliënt Communication Center BV
Nieuw-Eyckholt 292/U
6419DJ Heerlen

RMI fullservice marktonderzoek
Honigmannstraat 37
6411LJ Heerlen

Limbo Connecting
Bongerd 30
6411JM Heerlen

Planet Sales B.V.
Joke Smitstraat 3
6416HS Heerlen

*CC B.V.
Nieuw-Eyckholt 208
6419DJ Heerlen

Comtree Cliënt Communication Center B.V.
Willemstraat 60
6412AT Heerlen

Unamic/HCN Maastricht
Gelissendomein 0
6229GK Maastricht

Call Direct Centre B.V.
Randwycksingel 45
6229EG Maastricht

Limburg Groep B.V.
Cannerweg 142
6213BJ Maastricht

Go! Call
Sint Maartenslaan 26/UNIT
6221AX Maastricht

Agrocall-It BV
Schatbeurderlaan 10
6002ED Weert

Euro Media Team BV
Heiweg 14
6161DA Geleen

Ivanhoe Business Support
Kasteelstraat 74
6235BR Ulestraten

Enzovoorts Telemarketing en Services
Vogelzang 8
6245BS Eijsden

Triangle Callcenter
Neerstraat 66
6041KD Roermond

Call-It International BV
Schatbeurderlaan 10
6002ED Weert

Tele'Partners Weert
Risseweg 46
6004RM Weert

Weld - Access
Spoorstraat 155
6591GT Gennep



Kernwoorden



Contactgegevens van Callcenter bedrijf *CC B.V. uit Heerlen, Limburg. Bel 0455506800. Neem contact op en *CC B.V. uit Heerlen helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter

Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap