Home / Organisatie structuur / Organisatie structuur Groesbeek / De werkende strategie / Klantgerichtheid is een cliche geworden.

Klantgerichtheid is een cliche geworden.

Wat gebeurt er nu echt?

Veel ondernemers hebben de mond vol van klantgerichtheid van de organisatie en maatschappelijk ondernemerschap. Klantgerichtheid wordt belangrijk gevonden. Toch hebben weinig ondernemers en managers hier een duidelijke visie over. Een visie die de basis is voor de concrete invulling van klantgerichtheid binnen hun onderneming.
Recent landelijk onderzoek van Integron onder ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf wijst uit dat 80 procent van de bedrijven niet weet wat de top-5 verwachtingen van hun klanten zijn. De helft van de medewerkers denkt dat zijn bedrijf klantgerichter kan werken. Naar verwachting zal dat ook leiden tot meer betrokkenheid van klanten en daarmee omzet. Driekwart van de ondervraagden geeft aan dat hun organisatie niet klaar is om nog meer klantgericht te worden. Eenzelfde aantal noemt dat ze voortdurend achter de feiten aanlopen en brandjes blussen. Klantgerichtheid is een cliche geworden. Herkent u dit ook binnen uw organisatie?

Adviesbureau De werkende strategie uit Groesbeek ondersteunt uw onderneming bij het klantgerichter worden. Klantgerichtheid is immers erg belangrijk voor klantbehoud en maximaal (maatschappelijk) rendement. En dat geldt zeker in deze economisch moeilijke tijden. Uiteindelijk levert klantgerichter werken ook geld op. Nu vooruitdenken betekent een voorspong op uw concurrenten in de toekomst.

Onze aanpak stemmen we met u af en past binnen uw bedrijfsstrategie. Samen bepalen wij de werkende strategie. Bel vrijblijvend voor een afspraak 06-23711570. Voor meer informatie bezoek onze website www.werkendestrategie.nl. Naast genoemde werkzaamheden kan De werkende strategie onder andere ook uw visie- en beleidsvorming ontwikkelen. We coachen managers en medewerkers op maat, verzorgen presentaties voor uw bedrijf en ondersteunen communicatie.





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

30-03-2013 - ViFlow 5 maakt kwaliteitsmanagement nog eenvoudiger.
Vanaf 25 maart 2013 levert BEVON Gilde de nieuwe versie ViFlow 5 uit. ViFlow is een grafisch tool voor kwaliteitsmanagement. Versie 5 heeft diverse nieuwe gemaksfuncties en is volledig compatibel met

19-04-2012 - Ont-stressen voor ondernemers
Op 28 april om 10 uur starten we met een lachmeditatie als introductie, Beslis daarna of je door wilt gaan, bijvoorbeeld midden in de week tijdens de middagpauze 15 min. http://www.nabuco.nl/ont-

16-03-2012 - Kijk eens met andere ogen naar je organisatie !
Op 3 april, dinsdag avond houden Esther van der Zee en Henk Stuurman een workshop in Harderwijk. Wij laten u voor de pauze de drie principes van het systemisch werk ervaren, na de pauze gaan we aan d

04-06-2009 - Symfoia online quick scan populair
Symfoia is trots aan u voor te stellen: Symfoia mini-assessment, een online quick scan voor het meten van talenten, waarden en (organisatie)cultuur. Toe te passen bij werving & selectie, persoonlijk




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap