Home / Organisatie structuur / Organisatie structuur Nijmegen / Symfoia B.V. / Symfoia online quick scan populair

Symfoia online quick scan populair

Meet uw waarden, talenten en organisatiecultuur

Symfoia is trots aan u voor te stellen: Symfoia mini-assessment, een online quick scan voor het meten van talenten, waarden en (organisatie)cultuur.
Toe te passen bij werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling en cultuurverandering.
Onmisbaar bij het leiden van elke organisatie, die gestuurd wordt op geleide van waarden en gedrag.
Ga naar http://mini-assessment.symfoia.com/om u vrijblijvend en gratis voor de Symfoia miniscan te registreren en in te loggen. U kunt ?m zelf invullen en zien hoe elegant ie werkt! De automatische output is uw eigenwaardeprofiel.
De miniscan is geheel volgens uw wensen qua huisstijl en inhoud flexibel instelbaar en is daarmee uw eigen testsysteem, dat u op uw eigen website kunt plaatsen. Geen investeringen. Betalen voor wat je gebruikt. Binnen een dag gebruiksklaar omdat u gewoon wordt ?aangesloten?.
Mailt u ons s.v.p. als u met ons over de mogelijkheden wilt overleggen: [email protected]






Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

30-03-2013 - ViFlow 5 maakt kwaliteitsmanagement nog eenvoudiger.
Vanaf 25 maart 2013 levert BEVON Gilde de nieuwe versie ViFlow 5 uit. ViFlow is een grafisch tool voor kwaliteitsmanagement. Versie 5 heeft diverse nieuwe gemaksfuncties en is volledig compatibel met

19-04-2012 - Ont-stressen voor ondernemers
Op 28 april om 10 uur starten we met een lachmeditatie als introductie, Beslis daarna of je door wilt gaan, bijvoorbeeld midden in de week tijdens de middagpauze 15 min. http://www.nabuco.nl/ont-

16-03-2012 - Kijk eens met andere ogen naar je organisatie !
Op 3 april, dinsdag avond houden Esther van der Zee en Henk Stuurman een workshop in Harderwijk. Wij laten u voor de pauze de drie principes van het systemisch werk ervaren, na de pauze gaan we aan d

04-10-2011 - Klantgerichtheid is een cliche geworden.
Veel ondernemers hebben de mond vol van klantgerichtheid van de organisatie en maatschappelijk ondernemerschap. Klantgerichtheid wordt belangrijk gevonden. Toch hebben weinig ondernemers en managers h




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap