Home / Callcenter / Callcenter Waddinxveen / VoiceContact Teleservice / MKB telefonisch belabberd bereikbaar

MKB telefonisch belabberd bereikbaar

Het is slecht gesteld met de telefonische bereikbaarheid van MKB bedrijven in Nederland. Dit is de conclusie van een bereikbaarheidsonderzoek uitgevoerd door VoiceContact telefoondiensten. Doelgroep van het onderzoek was kleine ondernemingen in de bouwnijverheid en dienstverlening. Van de 4000 gebelde bedrijven was 52% niet bereikbaar. Slechts in 42% van de gevallen werd de telefoon opgenomen door iemand die een klant te woord kon staan of een boodschap kon aannemen. Het onderzoek werd uitgevoerd tijdens kantooruren op reguliere werkdagen.





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

0 van 5 sterren gebaseerd op 0 reviews

Gerelateerd nieuws in de regio

14-12-2016 - Omgangsvormen in de acquisitie
Verplaatsen in andermans schoenen. Het klinkt vaak makkelijker dan het is. Een stukje empathisch vermogen is vereist, met name als het op acquisitie aankomt. Hoe vaak komt het voor dat u aan de andere

09-12-2016 - 5 tips voor een beetje meer fun!
De laatste maand van 2016 is aangebroken. Er is nog een klein marketingbudget over en de plannen voor 2017 liggen al klaar. Wat doe je dan? Sturen op geluk! Bedrijven kunnen niet meer om het veelbespr

22-10-2015 - Telemarketing
Wilt u de kwaliteit van uw product of dienst verbeteren, dan kunt u het beste te rade gaan bij uw (potentiële) klanten. Door een gerichte en directe benadering van uw klanten of prospects met een

22-10-2015 - Antwoord service
Bij onze antwoordservice-klantenservice zit ook uw eigen telefoniste op afstand, die uw telefoon beantwoord met uw bedrijfsnaam, uw klanten kan helpen, door kan verbinden, en u per sms/e-mail rapporte




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap