Home / Reclame / Reclame Nijmegen / STEPFIVE COMMUNICATIE & DESIGN BNO / STEPFIVE ONTWIKKELT NIEUWE PRESTIGE LIJN VOOR ALDI NEDERLAND

STEPFIVE ONTWIKKELT NIEUWE PRESTIGE LIJN VOOR ALDI NEDERLAND

Stepfive heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan de nieuwe Prestige lijn van Aldi Nederland. Voor deze Prestige lijn hebben wij een nieuwe branding en een nieuwe verpakkingslijn ontwikkeld. Aldi heeft ons verzocht een verpakkingslijn te ontwikkelen die tijdens de feestdagen ingezet zou kunnen worden (denk aan kerst en pasen), maar niet voorzien was van een duidelijk gethematiseerd uiterlijk. Aldi heeft tevens de wens meegegeven dat de verpakkingslijn met de bekende Aldi kleuren zou worden opgebouwd, het resultaat is een frisse, moderne, luxe lijn met een grote herkenbaarheid. In totaal hebben we 160 verpakkingen voorzien van deze nieuwe identiteit voor de december feestmaand van 2013.



STEPFIVE ONTWIKKELT NIEUWE PRESTIGE LIJN VOOR ALDI NEDERLAND

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

28-02-2014 - Succesvolle introductie-campagne Oerfriet door Stepfive
Een nieuw product, een nieuwe campagne. Aviko heeft begin 2014 met groot succes haar Oerfriet in de markt gezet. Dit authentieke product van Hollandse bodem is gelanceerd middels een actiemarketing ca

10-03-2015 - Actie
25-11-2008 - Sterke groei ondanks financiele crisis.
Ondanks de financiele crisis die de wereld in zijn greep houd, groeit onze portfolio sterk. Dit komt ondermeer omdat wij als klein bureau creativiteit & budget goed op elkaar weten aan te passen. Veel

03-05-2018 - Lutim, de nieuwe reclamestudio in Zutphen
ZUTPHEN - Bij Lutim draait het om jou en jouw bedrijf. Want hoe jij je bedrijf naar de buitenwereld toont, zo ziet jouw klant jou. \"Bij Lutim begrijpen we dit\", vertelt Patrick van den Bri




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap