Home / Reclame / Reclame Nijmegen / STEPFIVE COMMUNICATIE & DESIGN BNO / Succesvolle introductie-campagne Oerfriet door Stepfive

Succesvolle introductie-campagne Oerfriet door Stepfive

Een nieuw product, een nieuwe campagne. Aviko heeft begin 2014 met groot succes haar Oerfriet in de markt gezet. Dit authentieke product van Hollandse bodem is gelanceerd middels een actiemarketing campagne voor de foodservice waarvoor Stepfive alle items heeft ontwikkeld. Er zijn posters gecreëerd, introductiefolders, banderols, informatiebrochures, standdoeken en roll-up banners. Ook zijn er speciaal voor beurzen bijpassende frietzakjes en vorkjes gemaakt. Naast al deze items ondersteund een uitgebreide advertentiecampagne in de vakbladen deze introductie nog eens extra.



Succesvolle introductie-campagne Oerfriet door Stepfive

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

28-02-2014 - STEPFIVE ONTWIKKELT NIEUWE PRESTIGE LIJN VOOR ALDI NEDERLAND
Stepfive heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan de nieuwe Prestige lijn van Aldi Nederland. Voor deze Prestige lijn hebben wij een nieuwe branding en een nieuwe verpakkingslijn ontwikkeld. Aldi

10-03-2015 - Actie
25-11-2008 - Sterke groei ondanks financiele crisis.
Ondanks de financiele crisis die de wereld in zijn greep houd, groeit onze portfolio sterk. Dit komt ondermeer omdat wij als klein bureau creativiteit & budget goed op elkaar weten aan te passen. Veel

03-05-2018 - Lutim, de nieuwe reclamestudio in Zutphen
ZUTPHEN - Bij Lutim draait het om jou en jouw bedrijf. Want hoe jij je bedrijf naar de buitenwereld toont, zo ziet jouw klant jou. \"Bij Lutim begrijpen we dit\", vertelt Patrick van den Bri




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap