Home / Callcenter / Callcenter Oud Beijerland / Action Call Marketing

Action Call Marketing Callcenter Oud Beijerland


Action Call Marketing

Emmastraat 12
3262SG Oud Beijerland

Gemeente: Oud-beijerland, Zuid Holland

Telefoon:0186... Telefoonnummer tonen-623206 Heeft u dit bedrijf kunnen bereiken? Ja Nee



Branche: Callcenter



Bedrijfsomschrijving

Telemarketing-Antwoordservice.

Telefonische verkoop; Koude acquisitie; Mailing follow-up enz.
Uw eigen telefoniste voor als u uw telefoon niet kunt beantwoorden.


Action Call Marketing.nl is al decennia een begrip als het gaat om service aan onze cliënten. Kwaliteit, betrouwbaarheid, snelle service, vakkundig en vriendelijk personeel, dat alles is voor ons vanzelfsprekend. Door zeer goede samenwerking met onze leveranciers kunnen wij diensten en producten aanbieden, die een uitstekende prijs kwaliteit verhouding hebben. Onze medewerkers worden geselekteerd niet alleen op hun opleidingsniveau, maar ook op kwaliteiten zoals klantvriendelijkheid, flexibiliteit, vermogen om te luisteren. Zij staan altijd voor u klaar om u te helpen en te adviseren. Wij nemen de tijd voor u en gaan uitgebreid met u uw wensen doornemen. En dat waarderen onze klanten enorm.

Zo zijn wij onze concurrentie voor altijd voor. Onze klanten kring groet nog steeds gestaag.

Lees meer: http://www.action-call-marketing.com/









Action Call Marketing: Wat is telemarketing?

Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Oud Beijerland. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Oud Beijerland. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst. 

Inbound of outbound

Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. Action Call Marketing uit Oud Beijerland kan u verder adviseren bel op 0186-623206 of email naar [email protected]

Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop. 

Wij van Action Call Marketing uit Oud Beijerland helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0186-623206 of email [email protected]


Heeft u een vraag over: telesales of zoekt u hulp met: call center. Wij van action call marketing uit Oud Beijerland helpen u graag met telesales en of call center vragen.


Aanbevelingen

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Ook voor u gevonden

Telemarketing
Wilt u de kwaliteit van uw product of dienst verbeteren, dan kunt u het beste te rade gaan bij uw (potentiële) klanten. Door een gerichte en directe benadering van uw klanten of prospects met een...

Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?

Action Call Marketing
Emmastraat 12
3262SG Oud Beijerland

Action Call Marketing
Emmastraat 12
3262SG Oud Beijerland

Tele Business L. Sträter
Bizetstraat 1
3261WH Oud Beijerland

Sträter Tele Business, L
Israëlsdreef 46
3262NA Oud Beijerland

Icalling
Olympiaweg 14
3077AL Rotterdam

Callcenter De Verkoop Firma
Van Nelleweg 10046
3044BC Rotterdam

J.v.m.-voice
Stationsplein 98
2312AM Leiden

Stichting Zorglijn Nederland
Watermanweg 40
3067GG Rotterdam

Adecco Rotterdam Office
Coolsingel 2
3011AD Rotterdam

Samac Eurojobs B.V.
Ungerplein 13
3033BR Rotterdam

Office Alliance Nederland
Kreekplein 0
3079AB Rotterdam

Bell Marketing
Parklaan 0
3016BC Rotterdam

CallDiversity B.V.
Ceintuurbaan 211
3051KC Rotterdam

Call Care | Inbound Callcenter Rotterdam
Weena 695
3013AM Rotterdam

ACTION POINT
Van Deventerstraat 15
3029AW Rotterdam

Ro!Entree
Kleinpolderplein 5
3042CE Rotterdam

Enobé B.V.
Mathenesserlaan 181
3014HA Rotterdam

Aan den Arbeid!
Rietdekkerweg 90
3068GW Rotterdam



Kernwoorden

Action-call-marketing

Contactgegevens van Callcenter bedrijf Action Call Marketing uit Oud Beijerland, Zuid Holland. Bel 0186-623206 of email [email protected] Neem contact op en Action Call Marketing uit Oud Beijerland helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter

Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap