Home / Callcenter / Callcenter Rotterdam / Kasam Callcenter Internetdiensten

Kasam Callcenter Internetdiensten Callcenter Rotterdam


Kasam Callcenter Internetdiensten

Dordtselaan 148
3073GL Rotterdam

Gemeente: Rotterdam, Zuid Holland

Telefoon:0104... Telefoonnummer tonen845666 Heeft u dit bedrijf kunnen bereiken? Ja Nee

Branche: Callcenter

Zijn dit uw gegevens? Wilt u ze kosteloos zelf beheren? Klik dan hier.

Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van kasam callcenter internetdiensten uit Rotterdam helpen u graag met call center en of telesales vragen.



Kasam Callcenter Internetdiensten: Wat is telemarketing?

Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Rotterdam. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Rotterdam. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst. 

Inbound of outbound

Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. Kasam Callcenter Internetdiensten uit Rotterdam kan u verder adviseren bel op 0104845666 of email naar .

Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop. 

Wij van Kasam Callcenter Internetdiensten uit Rotterdam helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0104845666 of email


Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van kasam callcenter internetdiensten uit Rotterdam helpen u graag met call center en of telesales vragen.


Aanbevelingen

Naam:
Email:
Bericht:

3 van 5 sterren
Goed meegedacht met mijn wensen. Beste callcenter in Rotterdam
Geplaatst op: 15-12-2018 14:49

4 van 5 sterren
Gewoon goed, ik ben niet voor niets al heel lang klant.
Geplaatst op: 12-08-2018 01:42

5 van 5 sterren
Hebben verstand van zaken en altijd bereikbaar.
Geplaatst op: 11-08-2018 01:59

4 van 5 sterren
snelle keurige service
Geplaatst op: 30-03-2018 09:10

3 van 5 sterren
Super geholpen.!!
Geplaatst op: 21-11-2017 20:01

3.8 van 5 sterren gebaseerd op 5 reviews

Ook voor u gevonden

Omgangsvormen in de acquisitie
Verplaatsen in andermans schoenen. Het klinkt vaak makkelijker dan het is. Een stukje empathisch vermogen is vereist, met name als het op acquisitie aankomt. Hoe vaak komt het voor dat u aan de andere...

Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?

Timing Uitzendteam B.V.
Beijerlandselaan 148
3074EP Rotterdam

Call Media Productions
Vareseweg 61
3047AT Rotterdam

Office Alliance Nederland
Kreekplein 0
3079AB Rotterdam

Aan den Arbeid
Hogenbanweg 76
3028GP Rotterdam

Stichting Zorglijn Nederland
Watermanweg 40
3067GG Rotterdam

Global Data Collection Company BV
Conradstraat 18
3013AP Rotterdam

Feijt Telemarketing Advies
Schothorst 1
3085HS Rotterdam

Unamic/HCN Rotterdam
Westblaak 0
3012KJ Rotterdam

Call Care Nederland BV
Stationsplein 45/INGA
3013AK Rotterdam

Lisa Ensink
Ridderspoorstraat 32
3073EW Rotterdam

J.H. van Wel Adviesbureau
Sidelingeplein 204
3043GV Rotterdam

Co.-Piloot
Kralingse Plaslaan 21
3062DB Rotterdam

Call Care | Inbound Callcenter Rotterdam
Weena 695
3013AM Rotterdam

Ro!Entree
Kleinpolderplein 5
3042CE Rotterdam

Callcenter Vox!
Ketenstraat 185
3061MH Rotterdam

Kasam Callcenter Internetdiensten
Dordtselaan 148
3073GL Rotterdam

CallDiversity B.V.
Ceintuurbaan 211
3051KC Rotterdam

Maertzdorff Consult
Boorn 146
3068LA Rotterdam



Kernwoorden



Contactgegevens van Callcenter bedrijf Kasam Callcenter Internetdiensten uit Rotterdam, Zuid Holland. Bel 0104845666. Neem contact op en Kasam Callcenter Internetdiensten uit Rotterdam helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter

Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap