Home / Callcenter / Callcenter Rotterdam / Callcenter Vox!

Callcenter Vox! Callcenter Rotterdam


Callcenter Vox!

Ketenstraat 185
3061MH Rotterdam

Gemeente: Rotterdam, Zuid Holland

Telefoon:0102... Telefoonnummer tonen427237 Heeft u dit bedrijf kunnen bereiken? Ja Nee

Branche: Callcenter

Zijn dit uw gegevens? Wilt u ze kosteloos zelf beheren? Klik dan hier.

Heeft u een vraag over: telesales of zoekt u hulp met: call center. Wij van callcenter vox! uit Rotterdam helpen u graag met telesales en of call center vragen.



Callcenter Vox!: Wat is telemarketing?

Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Rotterdam. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Rotterdam. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst. 

Inbound of outbound

Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. Callcenter Vox! uit Rotterdam kan u verder adviseren bel op 0102427237 of email naar .

Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop. 

Wij van Callcenter Vox! uit Rotterdam helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0102427237 of email


Heeft u een vraag over: telesales of zoekt u hulp met: call center. Wij van callcenter vox! uit Rotterdam helpen u graag met telesales en of call center vragen.


Aanbevelingen

Naam:
Email:
Bericht:

5 van 5 sterren
Fijn bedrijf waar tijd voor je wordt genomen en uitstekend advies wordt gegeven.
Geplaatst op: 17-07-2018 22:04

4 van 5 sterren
Gewoon goed, ik ben niet voor niets al heel lang klant bij callcenter vox!
Geplaatst op: 01-02-2018 10:38

3 van 5 sterren
Goede, klantgerichte behandelingen. Beste callcenter in Rotterdam
Geplaatst op: 14-01-2018 07:34

4 van 5 sterren gebaseerd op 3 reviews

Ook voor u gevonden

Omgangsvormen in de acquisitie
Verplaatsen in andermans schoenen. Het klinkt vaak makkelijker dan het is. Een stukje empathisch vermogen is vereist, met name als het op acquisitie aankomt. Hoe vaak komt het voor dat u aan de andere...

Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?

CallDiversity B.V.
Ceintuurbaan 211
3051KC Rotterdam

Callcenter De Verkoop Firma
Van Nelleweg 10046
3044BC Rotterdam

Samac Eurojobs B.V.
Ungerplein 13
3033BR Rotterdam

Aan den Arbeid!
Rietdekkerweg 90
3068GW Rotterdam

Enobé B.V.
Mathenesserlaan 181
3014HA Rotterdam

PIJNACKER NETCOM PARTNER
Aarhuispad 0
3067PR Rotterdam

MÄSTARE
Weena 505
3013AL Rotterdam

Icalling
Olympiaweg 14
3077AL Rotterdam

ACTION POINT
Van Deventerstraat 15
3029AW Rotterdam

Unamic/HCN Rotterdam
Westblaak 0
3012KJ Rotterdam

Call Care Nederland BV
Stationsplein 45/INGA
3013AK Rotterdam

Lisa Ensink
Ridderspoorstraat 32
3073EW Rotterdam

J.H. van Wel Adviesbureau
Sidelingeplein 204
3043GV Rotterdam

Co.-Piloot
Kralingse Plaslaan 21
3062DB Rotterdam

Call Care | Inbound Callcenter Rotterdam
Weena 695
3013AM Rotterdam

Ro!Entree
Kleinpolderplein 5
3042CE Rotterdam

Kasam Callcenter Internetdiensten
Dordtselaan 148
3073GL Rotterdam

Maertzdorff Consult
Boorn 146
3068LA Rotterdam



Kernwoorden



Contactgegevens van Callcenter bedrijf Callcenter Vox! uit Rotterdam, Zuid Holland. Bel 0102427237. Neem contact op en Callcenter Vox! uit Rotterdam helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter

Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap