Home / Callcenter / Callcenter Delft / De Boer Contact Center Optimization

De Boer Contact Center Optimization Callcenter Delft


De Boer Contact Center Optimization

Verwersdijk 49
2611NE Delft

Gemeente: Delft, Zuid Holland

Telefoon:0623... Telefoonnummer tonen350916 Heeft u dit bedrijf kunnen bereiken? Ja Nee

Branche: Callcenter

Zijn dit uw gegevens? Wilt u ze kosteloos zelf beheren? Klik dan hier.

Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van de boer contact center optimization uit Delft helpen u graag met call center en of telesales vragen.



De Boer Contact Center Optimization: Wat is telemarketing?

Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Delft. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Delft. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst. 

Inbound of outbound

Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. De Boer Contact Center Optimization uit Delft kan u verder adviseren bel op 0623350916 of email naar .

Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop. 

Wij van De Boer Contact Center Optimization uit Delft helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0623350916 of email


Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van de boer contact center optimization uit Delft helpen u graag met call center en of telesales vragen.


Aanbevelingen

Naam:
Email:
Bericht:

5 van 5 sterren
snelle keurige service
Geplaatst op: 17-11-2018 01:12

5 van 5 sterren
Een zeer prettige ervaring. Beste in Delft
Geplaatst op: 11-09-2018 04:36

4 van 5 sterren
Top service!! Beste in Delft
Geplaatst op: 30-05-2018 13:53

3 van 5 sterren
Dit bedrijf heeft ons uitstekend en adequaat geholpen. Vriendelijk en goede uitleg. Echt vakmanschap. Beste in Delft
Geplaatst op: 01-01-2018 03:02

4.3 van 5 sterren gebaseerd op 4 reviews

Ook voor u gevonden

Telemarketing
Wilt u de kwaliteit van uw product of dienst verbeteren, dan kunt u het beste te rade gaan bij uw (potentiële) klanten. Door een gerichte en directe benadering van uw klanten of prospects met een...

Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?

De Boer Contact Center Optimization
Verwersdijk 49
2611NE Delft

Icalling
Olympiaweg 14
3077AL Rotterdam

Callcenter De Verkoop Firma
Van Nelleweg 10046
3044BC Rotterdam

J.v.m.-voice
Stationsplein 98
2312AM Leiden

Stichting Zorglijn Nederland
Watermanweg 40
3067GG Rotterdam

Adecco Rotterdam Office
Coolsingel 2
3011AD Rotterdam

Samac Eurojobs B.V.
Ungerplein 13
3033BR Rotterdam

Office Alliance Nederland
Kreekplein 0
3079AB Rotterdam

Bell Marketing
Parklaan 0
3016BC Rotterdam

CallDiversity B.V.
Ceintuurbaan 211
3051KC Rotterdam

Call Care | Inbound Callcenter Rotterdam
Weena 695
3013AM Rotterdam

ACTION POINT
Van Deventerstraat 15
3029AW Rotterdam

Ro!Entree
Kleinpolderplein 5
3042CE Rotterdam

Enobé B.V.
Mathenesserlaan 181
3014HA Rotterdam

Aan den Arbeid!
Rietdekkerweg 90
3068GW Rotterdam

Maertzdorff Consult
Boorn 146
3068LA Rotterdam

Aan den Arbeid
Hogenbanweg 76
3028GP Rotterdam

Feijt Telemarketing Advies
Schothorst 1
3085HS Rotterdam



Kernwoorden



Contactgegevens van Callcenter bedrijf De Boer Contact Center Optimization uit Delft, Zuid Holland. Bel 0623350916. Neem contact op en De Boer Contact Center Optimization uit Delft helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter

Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap