Maveza Sales Support Telemarketing Aarle Rixtel
Maveza Sales Support
Helmondseweg 7 B5735RA Aarle Rixtel
Gemeente: Laarbeek, Noord Brabant
Branche: Telemarketing
Bedrijfsomschrijving
Bereikt u de juiste klanten?
Maveza Sales Support helpt verkooporganisaties klantcontact te leggen en te onderhouden.
We doen dit door uw klanten te bellen, e-mailen of een brief te sturen. Maveza Sales Support ondersteunt u bij het vinden en behouden van nieuwe en bestaande klanten. Hierin bepaalt u de boodschap waarmee uw klant benaderd wordt, wij helpen u deze te optimaliseren. Tenslotte zijn het uw klanten die we uit uw naam benaderen.
Behalve actief benaderen, beantwoorden wij ook uw telefoon en helpen u uw bereikbaarheid te vergroten.
Maveza Sales Support werkt onder andere met klanten in technische markten, bedrijven die verkopen aan laboratoria of andere vaak technische eindgebruikers.
Maveza Sales Support: Wat is telemarketing?
Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Aarle Rixtel. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Aarle Rixtel. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst.
Inbound of outbound
Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. Maveza Sales Support uit Aarle Rixtel kan u verder adviseren bel op 0031850020097 of email naar [email protected].
Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop.
Wij van Maveza Sales Support uit Aarle Rixtel helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 0031850020097 of email [email protected]
Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van maveza sales support uit Aarle Rixtel helpen u graag met call center en of telesales vragen.
Aanbevelingen
Geef als eerste jouw mening.
Ook voor u gevonden
Extra Omzet?Wat wilt u? Meer nieuwe klanten of meer omzet bij bestaande klanten? Neem contact op met ons en wij gaan dat voor u regelen!! GEGARANDEERD!!!!...
Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?
Maveza Sales SupportHelmondseweg 7B
5735RA Aarle Rixtel
Teleteam Nederland BV
Spoorstraat 104
4702VM Roosendaal
Teletijgers
Molenstraat 4
4701JS Roosendaal
Leadsupply
Afrikalaan 12F
5232BD Den Bosch
Bronkhorst Sales Solutions
Het Wielsem 35
5231BV Den Bosch
BOTM telemarketing- & marketing support
Ambachtsweg 10A
5492NJ Sint Oedenrode
Bronkhorst Sales Solutions
Het Wielsem 35
5231BV Den Bosch
BuildingRelations BV
Sprendlingenstraat 16
5061KN Oisterwijk
Get Business
Hertoglaan 10
5262JN Vught
Tele-Sales Direct B.V.
Graaf van Solmsweg 52
5222BP Den Bosch
AnRuu
Lipsstraat 19
5151BH Drunen
Bronkhorst Sales Solutions
Het Wielsem 0
5231BV Den Bosch
Young Life BV
Grotestraat 341
5142CA Waalwijk
Velthuis Kliniek Marketing en Communicatie BV
Luchthavenweg 81 -235
5657EA Eindhoven
Xpers BV
Galderseweg 13/A
4855AD Galder
Schils / A J J G
Waterkerslaan 41
4907HA Oosterhout
Prorespect, ondersteuning in Taal acquisitie
Derde Buitenpepers 41
5231AM Den Bosch
Acquisitieburo TS
Binnen 30
4271BX Dussen
Kernwoorden
Contactgegevens van Callcenter bedrijf Maveza Sales Support uit Aarle Rixtel, Noord Brabant. Bel 0031850020097 of email [email protected]. Neem contact op en Maveza Sales Support uit Aarle Rixtel helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter