Home / Grafisch vormgever Blog / Interview met een Dido Hendriks, onwerper bij LogoLove

Interview met een Dido Hendriks, onwerper bij LogoLove

Interview met een Dido Hendriks, onwerper bij LogoLove

Als je een bedrijf opstart wil je natuurlijk professioneel logo laten ontwerpen. Dit betekent ook dat je een eigen huisstijl daarbij wilt hebben waaruit duidelijk blijkt wat voor bedrijf je hebt. Het logo en de huisstijl stralen per slot van rekening uit wat jij de klant te bieden hebt. Om je op weg te helpen in de zoektocht naar het perfecte logo hebben wij Dido Hendriks bij LogoLove geïnterviewd, zodat je weet wat je bij hen mag verwachten. De vragen en antwoorden kun je hierna lezen.

Wat heeft LogoLove de klant te bieden?

LogoLove biedt een design voor je logo en huisstijl aan dat perfect bij je bedrijf past. Er wordt op professionele wijze gewerkt en je kunt ons portfolio raadplegen om te zien wat we reeds ontworpen hebben. Het logo en de huisstijl kunnen ontworpen worden voor bijvoorbeeld briefpapier dat je gaat gebruiken voor je nieuwe bedrijf.

Hoe lang duurt het en wat kost het voordat je een logo in huis hebt?

Het duurt maximaal 48 uur voordat je het logo en de bijbehorende huisstijl ontvangt. Hierbij kan ook het ontwerp voor een website horen. De prijzen voor het ontwerpen variëren afhankelijk van wat je wilt. Je kunt kiezen voor alleen een logo, maar als je er ook een huisstijl en website bij wilt kost dat meer. Alle prijzen zijn terug te vinden op onze website. Als er speciale acties zijn kun je veel korting krijgen.

Wat voor service mag je verwachten als je in zee gaat met LogoLove?

Je kunt rekenen op een professioneel ontworpen logo en huisstijl die binnen 48 uur worden geleverd. Behalve dat houd je zelf de eigendomsrechten over het logo. Dit is van jou en niemand anders mag het gebruiken zonder jouw toestemming. Het kan opgeleverd worden in alle mogelijke web- en printstanden. Als het logo en de huisstijl niet helemaal naar je zin zijn, is het altijd mogelijk om aanpassingen te doen. Zodat jij een tevreden klant bent die wij goed hebben kunnen helpen met het opstarten van een nieuw bedrijf.

Hoe kom je in contact met LogoLove?

Als je op de site van LogoLove kijkt, kun je op Contact klikken. Je krijgt dan een formulier te zien waarop je je naam en de gegevens van je bedrijf kunt invullen en je vraag aan ons kunt stellen. Vergeet niet je emailadres in te vullen, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op. De mogelijkheid om te bellen of appen bestaat ook, de nummers vind je op de website. Rechtstreeks mailen kan ook altijd.

Hoe vraag je als klant een logo en huisstijl aan bij LogoLove?

Klik op het product van je keuze. Kies voor alleen een logo, of combineer dit met een nieuwe huisstijl of website. Daarna klik je op Aanvragen en je kunt je bedrijfsgegevens invullen. Als je zelf al ideeën hebt over wat je graag zou willen zien, kun je dat ook aangeven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een slogan voor je bedrijf of welke kleur je graag zou willen zien terugkomen in het logo. Er is ook ruimte om algemene opmerkingen in te vullen. Als je alles ingevuld hebt, kies je voor Aanvragen (via de button met het winkelmandje) en wordt alles netjes voor je geregeld.





Interview met een Dido Hendriks, onwerper bij LogoLove

Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

30-08-2022 - Maak zelf je eigen logo
Een logo maken? Je kunt dat laten doen door een professioneel. Je kunt ook ervoor kiezen om zelf een logo te ontwerpen. Er bestaan verschillende programma’s waar je dat me zou kunnen doen. Een l
Lees meer

28-07-2022 - Het belang van een logo
Er zijn veel dingen die meespelen bij het runnen van een bedrijf. Daardoor kan het zijn dat het maken van een goed logo niet de hoogste prioriteit heeft. Maar dit zou wel moeten! ‘Waarom?
Lees meer

30-06-2022 - Wist je dat ook jij makkelijk zelf een fantastisch logo voor
Die grote gele M, de Swoosh, de vier rondjes die in elkaar overlopen en een rood met gele schelp. Iedereen zal ten minste de helft van deze beschrijvingen herkennen als de logo’s van McDonalds,
Lees meer

18-01-2022 - De perfecte advertentie: hoe maak je die?
Als bedrijf heb je baat bij positieve aandacht en naamsbekendheid. Des te meer potentiële klanten de onderneming kennen of er iets over weten, des te groter de kans is dat ze een bezoekje aan een
Lees meer




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap