Home / Trainingen / Trainingen Lelystad / Verdoorn Bedrijfstrainers / Is uw offerte ook ten onrechte het sluitstuk van het verkoopproces?

Is uw offerte ook ten onrechte het sluitstuk van het verkoopproces?

December in Lelystad, januari in Almere

Bij het regelmatig schrijven van offertes bestaat het risico dat de offerte een standaard product wordt. De offerte is echter h?t instrument om de klant tot aankoop over te laten gaan!

In de training Offerte schrijven leert u iedere offerte als maatwerk te benaderen. U leert hoe u uw overtuigingskracht en enthousiasme op creatieve wijze kunt laten spreken. Zowel in uw woorden als in de vormgeving. Na evaluatie van door uzelf geschreven offertes weet u waar uw schrijfkwaliteiten liggen en hoe u het beste de wensen van de klant verwoordt.

Kortom: u leert meer resultaat uit uw offertes te halen!

11 en 18 december 2007, Lelystad
15 en 22 januari 2008, Almere

Zijn uw collega?s ook ge?nteresseerd? Vanaf 3 personen verzorgen we deze training bij voorkeur op maat voor uw bedrijf.

Bel voor meer info: 0320-224 550. Of stuur een mail naar [email protected].





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

20-12-2007 - Trainingswensen voor het nieuwe jaar?
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt ook in 2008 weer al uw bedrijfstrainingen. Of u nu wilt teambuilden op de zeilboot of een training omgaan met agressie wilt volgen, wij zijn er voor u! Kijk voor

22-11-2007 - Bedrijfstrainers.nl in 2008
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt trainingen door het hele land. Trainingen voor het management en de leidinggevenden. Maar ook diverse verkooptrainingen en trainingen op het gebied van effectieve co

08-11-2007 - Nog dit jaar uw bedrijfsresultaten verbeteren?
Verdoorn Bedrijfstrainers werkt samen met u aan de verdere ontwikkeling van uw talenten. U bepaalt de doelen en wij verzorgen het programma. In coaching, in-company en open inschrijving leveren wij ma

20-09-2007 - Leer klantgericht telefoneren!
Wat is klantgerichtheid? Daar hebt u ongetwijfeld een beeld bij. Maar komt het overeen met wat de klant ervan verwacht? Daar praat u over tijdens de training Klantgericht Telefoneren. Een goede rela




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap