Home / Trainingen / Trainingen Lelystad / Verdoorn Bedrijfstrainers / Nog dit jaar uw bedrijfsresultaten verbeteren?

Nog dit jaar uw bedrijfsresultaten verbeteren?

Train dan bij Verdoorn Bedrijfstrainers!

Verdoorn Bedrijfstrainers werkt samen met u aan de verdere ontwikkeling van uw talenten. U bepaalt de doelen en wij verzorgen het programma. In coaching, in-company en open inschrijving leveren wij maatwerk. Wij luisteren eerst naar u en denken daarna pas aan oefeningen, opdrachten of theorie.

Voor ons bent U de maat. Waar wilt u succes mee boeken? Waar ervaart u knelpunten? Hoe wilt u persoonlijk groeien? Wat wilt u beter kunnen doen en waar ervaart u druk of hebt u behoefte aan kennis en technieken? Zeg ons wat u wilt en samen maken we een plan om uw persoonlijke doelen te bereiken.

Onze ervaring is divers. Wij werken hoofdzakelijk in de industrie, bouwmarkten, woningcorporaties en midden- en kleinbedrijf. In al deze branches kennen we de werkvloer. Daar ontmoeten we u het liefst: op uw eigen werkplek, zodat we begrijpen waar u mee bezig bent en kunnen aansluiten bij uw dagelijkse ervaringen.

Bel of mail naar 0320-224550 of [email protected].





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

20-12-2007 - Trainingswensen voor het nieuwe jaar?
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt ook in 2008 weer al uw bedrijfstrainingen. Of u nu wilt teambuilden op de zeilboot of een training omgaan met agressie wilt volgen, wij zijn er voor u! Kijk voor

22-11-2007 - Bedrijfstrainers.nl in 2008
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt trainingen door het hele land. Trainingen voor het management en de leidinggevenden. Maar ook diverse verkooptrainingen en trainingen op het gebied van effectieve co

29-10-2007 - Is uw offerte ook ten onrechte het sluitstuk van het verkoop
Bij het regelmatig schrijven van offertes bestaat het risico dat de offerte een standaard product wordt. De offerte is echter hét instrument om de klant tot aankoop over te laten gaan! In de train

20-09-2007 - Leer klantgericht telefoneren!
Wat is klantgerichtheid? Daar hebt u ongetwijfeld een beeld bij. Maar komt het overeen met wat de klant ervan verwacht? Daar praat u over tijdens de training Klantgericht Telefoneren. Een goede rela




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap