Home / Trainingen / Trainingen Lelystad / Verdoorn Bedrijfstrainers / Leer klantgericht telefoneren!

Leer klantgericht telefoneren!

Training in Eindhoven op 5 december

Wat is klantgerichtheid? Daar hebt u ongetwijfeld een beeld bij. Maar komt het overeen met wat de klant ervan verwacht? Daar praat u over tijdens de training Klantgericht Telefoneren.
Een goede relatie met de klant zorgt voor een prettigere werksfeer voor de medewerkers en leidt tot het makkelijker en sneller oplossen van problemen die klanten bij u neerleggen.

U leert zelf de leiding te nemen in het gesprek en een duidelijke rode draad te bepalen. De (telefoon)gesprekken worden korter en doelgerichter, u werkt via een duidelijke gespreksstructuur toe naar een oplossing van het probleem of het behandelen van de vraag.

Bel met Verdoorn Bedrijfstrainers voor meer informatie: 0320-224550.

Deze training is speciaal voor medewerkers van woningcorporaties, maar wordt ook gegeven voor andere bedrijven. Mogelijk via open inschrijving, maar we maken de training ook graag op maat voor uw bedrijf.





Reacties

Naam:
Email:
Bericht:

Geef als eerste jouw mening.

Gerelateerd nieuws in de regio

20-12-2007 - Trainingswensen voor het nieuwe jaar?
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt ook in 2008 weer al uw bedrijfstrainingen. Of u nu wilt teambuilden op de zeilboot of een training omgaan met agressie wilt volgen, wij zijn er voor u! Kijk voor

22-11-2007 - Bedrijfstrainers.nl in 2008
Verdoorn Bedrijfstrainers verzorgt trainingen door het hele land. Trainingen voor het management en de leidinggevenden. Maar ook diverse verkooptrainingen en trainingen op het gebied van effectieve co

08-11-2007 - Nog dit jaar uw bedrijfsresultaten verbeteren?
Verdoorn Bedrijfstrainers werkt samen met u aan de verdere ontwikkeling van uw talenten. U bepaalt de doelen en wij verzorgen het programma. In coaching, in-company en open inschrijving leveren wij ma

29-10-2007 - Is uw offerte ook ten onrechte het sluitstuk van het verkoop
Bij het regelmatig schrijven van offertes bestaat het risico dat de offerte een standaard product wordt. De offerte is echter hét instrument om de klant tot aankoop over te laten gaan! In de train




Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap