6.12 Outsourcing Callcenter Amsterdam
6.12 Outsourcing
Sophialaan 491075BN Amsterdam
Gemeente: Amsterdam, Noord Holland
Branche: Callcenter
Bedrijfsomschrijving
6.12 Outsourcing - Telefoonservice - Antwoordservice6.12 Outsourcing geeft deze zomer gratis telefonistes weg6.12 Outsourcing - In de vakantietijd is het lastig om uw telefoonverkeer allemaal te beantwoorden doordat veel van uw medewerkers op vakantie gaan. 6.12 Outsourcing biedt u hiervoor de oplossing. U schakelt de telefoon door en wij vangen uw telefoonverkeer op zodat uw bedrijf tijdens kantooruren altijd bereikbaar is.
6.12 Outsourcing verzorgt het telefonisch verkeer van bedrijven tijdens kantooruren. Wanneer u de telefoon doorschakelt gaat elk gesprek naar onze telefonistes. Zij nemen op met uw bedrijfsnaam en raadplegen het systeem voor uw specifieke instructies. Vervolgens nemen zij de gewenste actie: doorverbinden, afspraak maken, personen bellen en/of informatie geven. Het bericht wordt automatisch per e-mail of sms naar u doorgezonden. U kunt ook onze website raadplegen. PAsCall presenteert: Telefoonservice PLUS+PAsCall is uw 10 uur per dag Persoonlijke Assistent welke handelt als uw secretaresse, receptionist en office manager. Het bedrijf werkt met Personal Assistants die vanuit huis werken. Deze zijn per opdracht in te huren door een bedrijf. Werkzaamheden waar PAsCall u mee kan helpen zijn onder andere: het maken van afspraken, het bijhouden van een adressenbestand, het typen van een brief, het boeken van uw reizen of het bestellen van artikelen.
De professionele personal assistants verzorgen deze werkzaamheden vanuit huis voor u. Telefoonservice PLUS+, het nieuwe concept van PAsCall, maakt het voor bedrijven heel aantrekkelijk om van een Personal Assistant gebruik te maken. Bedrijven hoeven alleen nog maar te betalen voor de minuten dat zij daadwerkelijk gebruik maken van een Personal Assistant. Op deze manier zit er dus altijd iemand voor het bedrijf klaar, maar alleen als een bedrijf de persoon nodig heeft lopen de kosten.
6.12 Outsourcing: Wat is telemarketing?
Onder telemarketing wordt het geheel van telefonische verkoop verstaan. Door middel van een telefoongesprek met mogelijke klanten worden goederen en diensten aangeboden met de bedoeling tot een verkoop over te gaan. Telemarketing bedrijven werken vanuit een callcenter. Een speciale afdeling of extern bedrijf die erop gericht is potentiële klanten op te bellen met de bedoeling het product te verkopen. Er bestaan zeer veel van deze Callcenter bedrijven in Amsterdam. Ben jij daar naar op zoek, dan vind je op deze webpagina een uitgebreid overzicht van bedrijven die telemarketing aanbieden in Amsterdam. Telemarketing heeft een aantal voordelen. Het grootste voordeel is dat er direct contact is met de klant en zaken snel geregeld kunnen worden. Voor een klant is een direct gesprek met een telemarketeer een goede manier om meer informatie te krijgen over het product of dienst.
Inbound of outbound
Je kan een onderscheid maken tussen twee soorten telemarketing, inbound en outbound. Dit onderscheid heeft betrekking op de relatie die een telemarketeer met de potentiële klant heeft en op welke wijze het gesprek tot stand is gekomen. Bij inbound telemarketing neemt de klant zelf contact op. Wanneer het om nieuwe klanten gaat zal er veelal om meer informatie over het product of dienst worden gevraagd. De klant heeft interesse in het product en wil daar graag meer over weten vandaar dat ze zelf contact opnemen met de telemarketeer. Het kan ook gebeuren dat er gebeld wordt door een bestaande klant. Deze belt dan naar de verkoopafdeling. In de praktijk blijkt dat bestaande klanten niet van plan zijn iets te kopen, maar op zoek zijn naar hulp of service van het bedrijf. 6.12 Outsourcing uit Amsterdam kan u verder adviseren bel op 020-8512666 of email naar .
Bij outbound telemarketing is sprake van gesprekken op initiatief van het bedrijf. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een automatisch systeem waarbij gebeld wordt naar klanten. Dit kunnen bestaande klanten zijn, maar ook geïnteresseerden of onbekenden. Gesprekken met huidige klanten zijn er vaak op gericht om te proberen een ander, vaak duurder en uitgebreider, product te verkopen. Wanneer het gaat om gesprekken met geïnteresseerden, dan hebben deze mensen aangegeven interesse te hebben in het product en worden nu gebeld om meer informatie te verschaffen. Hoe weet een telemarketing bedrijf of mensen geïnteresseerd zijn? Onder andere doordat er kruisje is gezet op een aanmeldformulier, een terugstuurbon is opgestuurd of doordat men is aangesproken op straat en heeft aangegeven interesse te hebben. De derde vorm van outbound telemarketing betreft cold calling. Hierbij worden willekeurige mensen opgebeld om informatie te geven over het product of dienst met als doel de mogelijke klant te laten overgaan tot een aankoop.
Wij van 6.12 Outsourcing uit Amsterdam helpen u graag. Wenst u meer informatie bel 020-8512666 of email
Heeft u een vraag over: call center of zoekt u hulp met: telesales. Wij van 6.12 outsourcing uit Amsterdam helpen u graag met call center en of telesales vragen.
Aanbevelingen
Geef als eerste jouw mening.
Ook voor u gevonden
6.12 Outsourcing geeft deze zomer gratis telefonistes weg6.12 Outsourcing - In de vakantietijd is het lastig om uw telefoonverkeer allemaal te beantwoorden doordat veel van uw medewerkers op vakantie gaan. 6.12 Outsourcing biedt u hiervoor de oplossing. U s...
Of zoekt u een van onderstaande bedrijven?
CPM Amsterdam BVDelflandlaan 4
1062EB Amsterdam
NCR Emea Regional Care Center BV
Laarderhoogtweg 25
1101EB Amsterdam
ProSpex Amsterdam BV
Radarweg 545
1043NZ Amsterdam
6.12 Outsourcing
Sophialaan 49
1075BN Amsterdam
Callcenter Jobs
Kanaalstraat 2
1054XJ Amsterdam
Vocalcom
Leidseplein 3
1017PR Amsterdam
Ter Hofstede Coaching Advies
Zeeburgerdijk 287
1095AD Amsterdam
Tele Experience B.V.
Leidseplein 1
1017PR Amsterdam
SureSourcing
Diopter 85
1025MR Amsterdam
NJ-Webmarketing
Laurierstraat 70 2
1016PN Amsterdam
Tricycle Telemarketing
Bos en Lommerplein 313
1055RW Amsterdam
Callcenter Banen in heel NL - Talented People
Panamalaan 5
1019AS Amsterdam
New Market Consultants
Radarweg 525
1043NZ Amsterdam
B.N. Mesman Holding B.V.
Van Diemenstraat 142
1013CN Amsterdam
Reaction Marketing B.V.
Amsteldijk 166
1079LH Amsterdam
Marktselect B.V.
Paasheuvelweg 40
1105BJ Amsterdam
Tele Experience BV
Willem Fenengastraat 21
1096BL Amsterdam
Active Business Telemarketing
Tijnmuiden 0
1046AK Amsterdam
Kernwoorden
Telefoonservice, Telefoonservice, Antwoordservice, Telefoonservice, Antwoordservice, Antwoordservice, Telefoonservice, Telefoonservice, Antwoord-service, Telefoon-service, Outsourcing, Antwoord Service, Telefoon Service, Telefoonservice, Antwoordservice, Telefoonservice, Antwoordservice, Antwoordservice, Antwoordservice, Telefoonservice, Telefoonservice, Antwoordservice, Antwoorddienst, Callcenter. Telefoonopvang, Boodschappendienst, Secretariaatservice, Antwoord Service, Telefoonbureau, Telecenter, Telefoonservice, Antwoordservice, Antwoorddienst, Callcenter. Telefoonopvang, Boodschappendienst, Secretariaatservice, Antwoord Service, Telefoonbureau, TelecenterContactgegevens van Callcenter bedrijf 6.12 Outsourcing uit Amsterdam, Noord Holland. Bel 020-8512666. Neem contact op en 6.12 Outsourcing uit Amsterdam helpt u met met uw vragen omtrent Callcenter