Home / Kantoorartikelen Blog

Kantoorartikelen Blog


Flexibele kantoorinrichting: Voordelen en implementatieFlexibele kantoorinrichting: Voordelen en implementatie
In een tijd waarin flexibiliteit de sleutel tot zakelijk succes is, evolueert ook de manier waarop we onze kantoren inrichten. Flexibele kantoorinrichting speelt hierbij een cruciale rol, wa
Auteur: Andre - Geplaatst op: 25-11-2023
Kantoorartikelen Inkopen: waar moet je op letten?Kantoorartikelen Inkopen: waar moet je op letten?
Wanneer je een kantoorruimte huurt (of koopt) voor je bedrijf, kom je ook voor de taak te staan om kantoorbenodigdheden aan te schaffen, zoals ergonomische stoelen, zit-sta bureaus, garderobekasten en
Auteur: Wilfred - Geplaatst op: 23-11-2023
Hoe zorg je voor de juiste sfeer op kantoor?Hoe zorg je voor de juiste sfeer op kantoor?
Hoe je je kantoor inricht, hangt af van veel factoren. Ten eerste is natuurlijk van belang om wat voor soort bedrijf het gaat. Een kapperszaak richt je anders in dan een notariskantoor. In een kappers
Auteur: Dennis - Geplaatst op: 21-08-2023
3 tips voor een productieve en gezonde werkomgeving3 tips voor een productieve en gezonde werkomgeving
Een goed bureau en een ergonomische bureaustoel: dan is de werkplek wel zo goed als klaar, toch? Nee, dus. Inderdaad, deze meubelen zorgen ervoor dat je in ieder geval in een goede werkhouding kunt we
Auteur: Marianne - Geplaatst op: 08-12-2022
Tips voor een brandveilig kantoorTips voor een brandveilig kantoor
Goede voorbereiding en preventie is essentieel bij brandveiligheid. Je kunt namelijk weten hoe je moet handelen op het moment dat er brand uitgebroken is, maar voorkomen is nog altijd het beste. Waarb
Auteur: Mario - Geplaatst op: 20-10-2022
De leukste inrichting voor je kantoorDe leukste inrichting voor je kantoor
Ben jij van plan om je huidige kantoor opnieuw in te gaan richten? Of ben je wellicht verhuisd naar een ander pand dat helemaal ingericht moet worden? Dan is het belangrijk dat je goed nadenkt over de
Auteur: Bernard - Geplaatst op: 11-10-2022
3 tips voor het inrichten van een vergaderruimte3 tips voor het inrichten van een vergaderruimte
Wie op kantoor werkt, heeft vast wel eens in een vergaderruimte gezeten. Vergaderen is een onderdeel van het werk wat niet altijd even leuk is. Want zeker als de kantoorinrichting saai is en men aan e
Auteur: Marjan - Geplaatst op: 21-06-2022
Tips om jouw kantoorvoorraad op peil te houdenTips om jouw kantoorvoorraad op peil te houden
Ben je op zoek naar tips om jouw kantoorvoorraad bij te houden? Heb je een eigen kantoor, dan is het belangrijk dat je voorraad op orde is. Zo heb je inktcartridges nodig, voldoende papier, genoeg pen
Auteur: Peter - Geplaatst op: 11-01-2022
Waar moet je op letten bij het kopen van een koffie apparaa
Een koffie apparaat is uiteraard onmisbaar op een kantoor. Veel mensen zien een goede kop koffie immers als onmisbare “arbeidsvitaminen”. Er zijn diverse soorten koffiemachines die je op kantoor neer kunt zetten. Om je hierin een goede keuze te laten maken, nemen we in dit artikel een aantal belangrijke zaken met je door waar je op moet letten bij het kopen van een koffie apparaat voor
Auteur: Sander - Geplaatst op: 11-06-2020
4 tips om duurzaam te ondernemen op kantoor4 tips om duurzaam te ondernemen op kantoor
Duurzaam ondernemen heeft aandacht voor de optimale balans tussen mensen, de planeet en de bedrijfsbelangen. Natuurlijk hoef je je activiteiten niet meteen integraal overboord te gooien, maar vaak kan
Auteur: Sander - Geplaatst op: 10-02-2020
1


Privacy | Cookies | Algemene voorwaarden | Veelgestelde vragen | Referenties | Adverteren | links | Sitemap